ANASAYFAKURUMSAL BİLGİLEREĞİTİM VE ÖĞRETİM PROGRAMLARI DiyalizSERTİFİKA PROGRAMLARIÖĞRENCİLER İÇİN FAYDALI BİLGİLER, KAYNAKLAR VE SERVİSLERFAYDALI LİNKLER VE DÖKÜMANLARİLAVE VE DESTEKLEYİCİ BİLGİLER

DİYALİZ ÖNLİSANS PROGRAMI

Kazanılan Yeterlilik
Program Süresi (Yıl)
Toplam AKTS Kredisi
Öğretim Şekli
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı


Önlisans Derecesi


2


120


Örgün
  • TYÇ Yeterlilik Türü: Önlisans
  • TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011): 5. Düzey
  • QF-EHEA: Kısa Düzey
  • Yönelim: Önlisans (Mesleki)
  • Sınıflandırma (ISCED 2013): Temel Öğrenme Alanı:72
  • Kategori: Ana Yeterlilik

PEH İLE KÖÇ VE PÖÇ İLİŞKİSİ

(Üniversitemizdeki eğitim-öğretim programlarının öğrenme çıktıları, program eğitim hedefleri ve kurumsal düzeyde tanımlanmış olan kurumsal öğrenme çıktıları göz önünde bulundurularak tasarlanmaktadır. Aşağıdaki matris, ilgili eğitim-öğretim programı için tanımlanmış olan program öğrenme çıktıları ile programın eğitim hedefleri ve kurumsal öğrenme çıktıları arasındaki bağı göstermektedir.)
PROGRAM EĞİTİM HEDEFLERİ (PEH)
KİLİT PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (KPÖÇ)
KURUMSAL ÖĞRENME ÇIKTILARI (KÖÇ)
KPÖÇ1 KPÖÇ2 KPÖÇ3 KPÖÇ4 KPÖÇ5 KPÖÇ6
-Diyaliz alanında, temel düzeyde teorik bilgiye sahip olmak. -İş Yapma Problem Çözme Ve Çatışma Yönetimi
-Diyaliz Programı alanında temel düzeyde uygulamalı bilgiye sahip olmak. -Liderlik Ve Takım Çalışması
-9)Diyaliz Programı alanı ile ilgili toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara duyarlı ve gelişmeleri izleyen bireyler yetiştirmek. -Etik ve Sosyal Sorumluluk
-4)Diyaliz alanında temel düzeyde araç ve gereçlerin kullanımı hakkında bilgiye sahip olan bireyler yetiştirmek. -Yazılı ve Sözlü İletişim Ve Etkileşim
-Diyaliz Programı alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilen bireyler yetiştirir. -Eleştirel Düşünebilme, Yaratıcı ve Yenilikçi Düşünce Geliştirme
-Diyaliz Programı alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgiler doğrultusunda sterilizasyon ve dezenfeksiyon çalışmalarında sorumluluk alabilen bireyler yetiştirmek. -Stratejik ve Girişimci Anlayış Geliştirebilme
-Diyaliz alanı ile ilgili konularda sahip olduğu teknolojik bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirerek, sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilen bireyler yetiştirmek. -Sorumluluk Alma ve Bağımsız Karar Verebilme
-8)Birey ve halk sağlığı iş güvenliği ve çevre koruma konularında yeterli bilince sahip ilgili yasa, yönetmelik, mevzuata ve mesleki etik kurallarına uygun davranan bireyler yetiştirmek. -Değişimi Yönetebilme
-Tarihi ve toplumsal değerlere saygılı, sosyal sorumluluk sahibi, evrensel, toplumsal ve mesleki etik bilincine sahip, yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ile bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleyen ve kendini sürekli yenileyen, iş güvenliği, işçi sağlığı ve çevre koruma bilgisi ve bilincine sahip, sanayi ve hizmet sektöründe yapılan işleri yerinde takip ederek mesleğine yönelik uygulama becerisine sahip bireyler yetiştirmektir. -Öğrenmeyi Öğrenme, Kişisel ve Sosyal Gelişim
-İş dünyasının beklentileri doğrultusunda 21. yüzyıl yetkinliklerine sahip olmaları -Küresel Bakış Açısı Geliştirme
-Teknolojiyi Kullanabilme ve Dijital Yeterlilik
-Kültürel Bilinç ve İfade
-Sosyal ve Yurttaşlık Yeterliliği
-Yabancı Dilde İletişim